Головна » 2018 » Листопад » 20 » Подорож у світ фізики
10:05
Подорож у світ фізики

Мала академія наук учнівської молоді продовжує проведення обласних профільних наукових шкіл спільно із закладами вищої освіти України.

Зокрема, 12 листопада 2018 року в Національному університеті біоресурсів і природокористування України відбувся екскурс у світ науки для близько 120 юних шанувальників фізики (серед них: Марченко Альона, Гажа Максим та Кучеренко Максим, юні науковці м. Переяслава-Хмельницького) та педагогів-наукових керівників учнівських науково-дослідницьких робіт.

– Ви обрали складну, але надзвичайно цікаву сферу наукового пізнання. У виробництві всіх предметів, які оточують вас, найважливішу роль зіграли досягнення фізики. У наш час ця наука активно розвивається. Відкриття, зроблені в цій галузі, можуть невпізнанно змінити життя людини. І зробити ці винаходи належить вам – молодому поколінню, – зазначив у своєму зверненні до учасників профільної школи Кваша Сергій Миколайович, проректор з навчальної і виховної роботи Національного університету біоресурсів і природокористування України, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії аграрних наук.
Директор КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» Минзар
Світлана Анатоліївна запросила старшокласників до участі в заходах і проектах, які проводяться спільно із закладами вищої освіти України в рамках STEM-проекту «Профільна наукова школа» та соціально-освітнього проекту «Відкриваємо світ науки разом».

Визначитися із напрямом наукових досліджень допомогли науковці НУБіП України, які мотивували дітей досліджувати енергетику в житті та побуті (Козирський Володимир Вікторович, директор навчально-наукового інституту енергетики, автоматики і енергозбереження, доктор технічних наук професор), напрями сучасних досліджень у галузі фізики та астрономії (Відьмаченко Анатолій Петрович – професор кафедри фізики НУБіП України, доктор фізико-математичних наук, академік Академії наук вищої школи України); енергозбереження та використання поновлювальних джерел енергії (Горобець Валерій Григорович, завідувач кафедри теплоенергетики, доктор технічних наук, професор); роботи і автоматизацію в побуті та на виробництві (Лисенко Віталій Пилипович, завідувач кафедри автоматики та робототехнічних систем ім. акад. І.І. Мартиненка, доктор технічних наук, професор).

Як проводяться дослідження на практиці, діти ознайомилися під час екскурсій до лабораторій Інституту у ході мотиваційно-навчального практикуму.

Учням продемонстрували кілька робототехнічних комплексів і систем мікропроцесорної техніки. Сильне враження справила на учнів досліди в аеродинамічній трубі дозвукових швидкостей, зацікавили досліди в лабораторії акумулювання теплової енергії фазового переходу на основі парафіну.

З потенційними можливостями проведення досліджень у галузі фізики старшокласників ознайомили у більше десяти лабораторіях інституту енергетики, автоматики і енергозбереження НУБіП України.

Словом, юні дослідники отримали значний багаж інформації щодо можливих досліджень і познайомилися з науковцями, які зможуть надати кваліфіковану допомогу в перших наукових пошуках.

Переглядів: 114 | Додав: lysi_osa | Рейтинг: 0.0/0